Gå til innhold

Hvor mye har dere på FLUST "kontoen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det var dagens likegyldige spørgsmål :-)

Fikk akkurat mail fra de.

2576.79 så deiligt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

769,53 Men er ikke spesielt begeistret for den nettbutikken, synes det er mye skrap de selger der!

Skrevet

Vi har ca 1000. Man behøver ikke handle for pengene. Man kan ta de ut:o)

Skrevet

Hva er FLUST?

Skrevet

Trumf konto , men flust er nettbutikken man kan handle med pengene i!:-))

Skrevet

Vi har neppe mye penger der. Et par hundre kanskje.

Har vært ganske flink til å ta de ut siste årene.

Skrevet

Så moro å se at man tjener penger på å handle:)

Nå gikk jeg akkurat inn å meldte meg inn,får kortet om 1-3 uker:)

Skrevet

Det er vel fryktelig mye renter der?? Må holde meg unna slikt jeg! Har vært borte i nok slikt..

Skrevet

Du bare viser trumfkortet eller betaler med bankkortet du har registrert og så får du 1% av prisen du betalte i bonus på den kontoen. Man kan visst få det i kash også så vidt jeg leste i vilkårene!

Skrevet

Ingenting nå, for jeg brukte de opp rett før jul på å kjøpe deler til serviset vårt! Genialt:-D

Skrevet

Å,Trumkortet! Nå kom jeg på det! Er ikke det et kort man får på Kiwi,akurat som coopkortet??? Det koster vel ingenting å skaffe seg det??

Skrevet

Jeg leste inne på Trumf siden på nettet at det ikke kostet noe!

Men jeg lurer på en ting? Det visakortet,Da er det vel slik at når jeg da handler på en sånn butikk får jeg vente med å betale til det går maks 45 dager! Etter det blir det renter..Men kan jeg betale med en gang og vise det kortet og så da få 3 % bonus eller hva det var det hette??? Gjelder dette bensin også,på Shell??

Skrevet

Jeg har ikke kredittkortet, bare vanlig trumfkort som kun skal dras gjennom for å få bonuspoeng. Betaler med vanlig bankkort. HATER kredittkort og skal aldri anskaffe meg det;)

Skrevet

jeg har kreditt kortet... 3 %... hadde 1000kr i høst.. brukte nesten alt på ulltøy til ungene, nå har vi 1100 kr igjen.. jeg setter inn ca 4000 kr hver gang jeg får lønning.. da har jeg 4000 i +.. altså jeg bruker ikke av kredtitt kortet før jeg har brukt de 4000..

bruker kortet kunn til mat...

Skrevet

2100 sånn ca sist jeg sjekket. Jeg brukte den opp litt før jul, så det er godt den fyller seg opp igjen.

Skrevet

Så man får 3 % bonus av de varene man har kjøpt om man betaler med kredttkortet? Hvor mye bonus får man om man ikke betaler med kredittkortet da,bare viser det andre kortet??? 1 %??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...