Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg fikk lystgass, og fikk fortalt om min undulat som var død, og hvordan min polske mann hadde stygg nese, også fortalte jeg at vi måtte få en kanarifugl og at jeg helst bare ville spise sjokolade om det var næringsrikt.. hehehe Jeg hadde seriøs fylleangst etter fødsel, og måtte ringe jordmor for å få bekreftet at jeg ikke var blitt sprø...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg spurte etter klokka hver minutt. Helt borte av paralgin major. Tåler dem ikke overhodet. Alt for sterkt for meg. Og jeg bablet antakelig noe mere, men det er i en dis
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 fikk og lystgass... og jabbet bare om at jeg skulle ønske jeg hadde vært en fugl, for da kunne jeg bare trøkt ut et lite egg, og gått å passet på det i ni mnd i stede for å trøkke ut den store unge...
thea - M har gull i gulping Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Haha!! Elsker sånne tråder Jeg fikk ikke lystgass, for de har slutta med det, men jeg sa et eller annet som fikk jordmoren og barnepleieren til å le, men det husker jeg ikke. Men før fødselen beklaget jeg til jordmoren for at jeg ikke var så vennelig og pratsom, men jeg hadde så veldig vondt. Da smilte hun bare og klemte meg. Ikke akkurat noe morsom historie men var veldig koslig der og da:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Misunnelig på dere som fikk lystgass... Jeg lå bare å ropte på døden.
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Då dei viste meg dottera mi sa eg "Åh! Det blei jo en gutt!" "Nei" sa jordmora. "åååååååh (ikkje negativt, berre bekreftande)" svarte eg. haha Også beklaga eg at eg ikkje hadde vaska opp alt blodet etter meg på badet, og lurte på om dei ville at eg skulle gjere det før eg vart trilla over på barsel. Men det mest morosame var då eg skulle ta mandlane mine i forfjor, eg fekk sobril (eller kva det no er dei gjer før narkosen) og satt og strikka. Plutseleg la eg ifrå meg strikketøyet og sa til ho som satt ved siden av meg "Åh, no greier eg ikkje å strikke meire, for elefantane der borte prater ALTFOR høgt!". Då eg våkna etter narkosen kom det ein sjukepleier bort til meg, og eg spurte "unnskuld om eg er frekk, men er du gravid?" "Ja, eg er gravid" svarte ho. "Åh, takk og lov, eg var så redd at du berre var tjukk". Ho hadde sin siste dag på jobb før permisjon. Ja, og då eg vart trilla ut av oppvåkinga ropte eg "tusen takk for meg" mens eg vinka til dei som var der. Huff, eg burde halde meg unna slike sterke ting.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Og jeg lå der og konsentrerte meg veldig om lystgass, samtidig som jeg bablet noe om at jeg skulle ønske at jeg var alle vennene mine nå. Som ligger hjemme og sover istedenfor å ligge her og fødet. Fødet midt på natten, så derfor var jeg så misunnelig på alle som lå hjemme og sov.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 LOL....det med elefanten lo jeg godt av, Nupi, hehe.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 Hahaha! Elefantene der borte snakker altfor høyt!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #10 Skrevet 24. januar 2010 jeg og fikk lystgass, men jeg bare sovna jeg. Våkna når riene kom, å så sovna jeg igjen. Hadde fått beskjed fra alle at jeg måtte slappe av når jeg kunne. Det rådet fulgte jeg iallefall. haha. Eneste jeg bedde mannen dra til helvete med lystgassen når pressriene kom hehe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Hehehe til hun som takk for seg. Jeg skulle inn til ks, hadde masse smykker på meg som sykepleier sa jeg måtte ta av meg. Ikke lett å få av seg øredobber og armebånd med veneflon i begge hendene. Så jeg skrek til en sykepleier som sto like ved. Hei du der!! Syns du kan hjelpe meg litt istede for å stå med henda i lomma. For du har ikke utstyr til å spille lommetennis uansett. Stakkars mannen min. han visst ikke om han skulle le eller gråte. Å da jeg skulle inn å ta gallesten så hadde jeg fått litt beroligende pga nervøsitet. Var veldig fornøyd da dem skulle trilles inn. Vinka å sa hei til alle jeg så. dem må jo ha tenkt. For en skrulle Hehehe
Tante Blås Squaw Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Jeg ble drittforbanna på stakkaren som skulle sette veneflon, men ikke fant åra. Det endte med at hun måtte sette den i foten, mens jeg brølte at "erre nødvendig å sette den dritten akkurat nå?!" Ikke mitt stolteste øyeblikk.... *flau*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå