Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Noen som har erfaringer med Cipralex? Gikk dere mye opp i vekt?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Første runde jeg brukte det gikk jeg opp sånn ca 5 kg. Andre runde går jeg på dobbel dose, har ikke merket vektøkning pga veldig dårlig matlyst.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 1 runde på cipralex gikk jeg opp MYE. 2 runde og 3 dobbel dose gikk jeg ned 8 kg. Er ikke store kroppen fra før heller.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Ingen vektøkning på meg. Noe som jeg var veldig redd for... Hadde anorexi på den tida, og fortsatte å gå ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå