Gå til innhold

Studentmødre, hva studerer dere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på sykepleie til høsten. Vil bli jordmor eller kreftsykepleier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper også på sykepleien til høsten. Men får baby i juni så mulig det er litt for ambisiøst... :P Pappam tar over permisjonen etter jul da, er det jo parksis å greier... Vi får se...

Skrevet

Jeg er sykepleierstudent, går desentralisert deltid over 4år. Det er utfordrende og hadde jeg had mulighet så hadde jeg heller ville gått fulltid kansje. Fått mer sammenheng og flyt. Skal innrømme det blir litt skippertak når det er i bolker. Ikke alike lett alltid å være like strukturert i en travel hverdag med 3 barn.

Hva jeg ender opp som vet jeg ikke, men sykepleier er mer enn nok i første omgang, selv om jeg drømte om å bli jordmor, men får ta et år i gangen nå, se med tia. Har familie å forsørge også :-)

Lykke til med valget, og det er en spennende utdannelse, man lærer og utvikler seg underveis som menneske og får testa seg ut på mange områder, både egne fordommer og grenser :-)

Skrevet

Jeg studere sykepleie på 2. året. Gleder meg til å bli ferdig om 1,5 år :)

Skrevet

studerer og studerer. Som man ser på det.

Går bygg og anlegg . 2 året, tredesign. Møbel snekker med andre ord.

Blir 1 år fritt nå, deretter begynner jeg på 1 året på helse og sosial igjen, og studiespesialiserende og 3 år på sykepleien, 2 år i jobb og 2 år på skole igjen for studering av kreftsykepleien!

Skrevet

Eg er berre elev, ikkje student visstnok. Går vgs 2. året Design og Tekstil. Skal ta lærling til hausten, evt gå tilbake eitt år og gå Sylvsmedlinja for å bli filigransarbeider. Må høyre kva nav seier til det.

Skrevet

Tusen takk, Ugla:) Skjønner godt at det er en utfordring med 3 barn.

Har selv kun et barn, men innen jordmorutdanningen ønsker jeg meg nr 2. For bare vente å se og håpe på at jeg når drømmen min. Lykke til du også:)

Skrevet

jeg går velferdsfag og har lyst til så mye innen dette at jeg ikke aner hvilken master jeg faller på til slutt. men akkurat nå så heller det mye mot styring og ledelse, men for noen måneder siden tenkte jeg mye på familieterapi. det er så mye man kan gjøre :)

Skrevet

jeg studerer sosiologi og har pedagogikk som 2.fordypning :)

Skrevet

Jeg går første året på barnevern.

Skrevet

Skal bli sosionom. Går på andre året. Gleder meg til å blir ferdig :)

Skrevet

Studerer økonomi og personalutvikling, 3 året :)

Skrevet

Blir Bachelor i psykologi i år. Planlegger master, men vet ikke når.

Skrevet

skriver religionsdidaktikk master. Er utdannet adjunkt, men blir nå lektor:)

Skrevet

NupiSnowJog: Jeg gikk på søm og kjole og drakt på vgs, det var det linjen het før det ble design og tekstil. Tror jeg var den siste i Norge som fikk svennebrev i kjole og drakt. Dumt det ikke går an lenger.

Nå studerer jeg grafisk design, holder på på siste halvår.

Skrevet

Bachelor i organisasjon og ledelse.

Skrevet

Tredje året med jus :)

Planer om å bli advokat med familierett som spesialfelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...