KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 en 2008 modell mondial duo i beige skinn. Er halv pris ok?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Ja, det burde være greit=) Bare ha det i bakhodet at mange reiser til Sverige å kjøper Emmaljunga vogn for en mye billigere penge enn i Norge. Hadde det ikke vært for fargen skulle jeg gjerne kjøpt den av deg selv =))
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 Den er så fiiiiiin:))) Har egentlig ikke lyst til å selge den engang, men den brukes sjelden og ikke har jeg plass til å oppbevare den... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå