Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Men mannen vil ikke diskutere det engang:/ Han blir bare sur når jeg nevner det..blir så lei meg av det. Andre som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Bare håper at han en dag vil ha tredjemann.. har alltid hatt lyst på 3 barn, og det vet han.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Har det akkuratt likt deg.... Min vet også hvem han gifta seg med, han visst jeg ville ivertfall ha 3 barn, men nå er han ferdig med 2 og jeg er lei... snufs,,, Kan jo ikke lure han, selv og jeg har kjempelyst! HEHE
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Jeg også vil ha nr.3 da ! Tror vi får starte en plan hihi . Ikke enkelt dette da jenter ,men vi får planlegge litt i lag )
Shamandalie Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Er dette så vanlig? Samme her også, vi har nr 2 på vei, å mannen sier han er ferdig Men han sier også i lyse øyeblikk at han nok er "overtalbar" om noen år. La det bero litt,jenter, så kanskje de kommer etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå