Gå til innhold

mann som bare sover!!!!! Grrrrrr!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

samb tror jeg kunne ha sovet 24/7. vi har ei jente på 3 år, jeg venter på skole plass for og gjøre ferdig utdanningen min, og han er for tiden arb. ledig. når han står opp om morgen , etter jeg brukt en halvtime for og dra han ut av senga står han opp, spiser litt frokost, slenger seg på sofaen og sovner. når jeg skal begynne og gjøre rent her, skrur jeg misikken høyt opp i håp om at han våkner opp og spør om han skal hjelpe til, men neeeida, han blir bare irritert, og hvis jeg spør om ikke han gidder og hjelpe til littegrann her, sier han bare at jeg har støv på hjernen, og at han ikke er eller kommer til og bli noe vaske kjerring. jeg orker ikke mase mer på han, så fort han legger seg på sofaen sovner han. er i tillegg gravid og rimelig dårlig om dagen :/ nå har han dratt og er noen dager hos kompisen sin, for jeg orker ikke den evige kranglinga her. her om dagen sov han til åtte om kvelden, han skulle også komme på middag her idag, og også hjelpe meg med og få div møbler ut, og han ringte nå og sa han hadde sovnet, ble så forbanna og bare la på. mulig jeg bare er skikkelig hormonell om dagen, men likevel... han får sovepiller av legen sin, og jeg har spurt om ikke han kan slutte med de, men neihei, de har han tross alt fått av legen og er medisinen hans:-@ hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke giddit å være hushjelp/slave for noen. Du får skylde deg selv som aksepterer dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...