Gjest Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 lurer på om jeg er gravid nå... f.03.11.83 mannen 13.12.82 ser gjerne tilbake!
zassy☆ Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 HEi adine_håper, jeg fikk dessverre ikke opp at du er gravid nå Håper jeg tar feil for din skyld, vet du selv? Hvis du orker se på meg har jeg to spørsmål, det ene angående jobb, hva som skjer fremover der (har en midlertidig jobb nå der jeg skal være maks ut mars, mulig jeg slutter før) ser du noe rundt fremtidig jobb? yrke eller om det i det hele tatt kommer noe annet? Så lurer jeg (selvfølgelig) på graviditet, når ? Prøver egentlig ikke for øyeblikket, men håper på å starte igjen til sommeren kanskje. Ble det mye å se på så lurer jeg mest på jobb nå! Takk hvis du tar deg tid, si fra hvis jeg skal se på mer hos deg!
zassy☆ Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Fikk for øvring opp en reise, og at du vil ha det veldig fint! og kanskje? som resultat av dette, slapper av og det ender i klaff! iallefall ligger det graviditet i kortene dine. Du har ikke tenkt på å dra bort en liten tur med mannen?
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 nei vi har ingen planer om å reise... men kan jo hende kortene mener en astralreise da.. når det gjelder graviditet ¨får jeg inn at september er en god mnd for deg å bli gravid... føler du vil få en gutt. Ser ut som om du liker deg godt der du jobber nå. En kvinne på jobben din kan hjelpe deg viere, ved å fungere som rådgiver. Ting holder på å skifte retning nå… det kommer sikkert opp siden du tenker mye på at du må finne noe nytt. Jeg ser en ny start for deg. Føler du tenker for mye på dette.. du er bedrøvet og lei. Det ser u som om du vil få god støtte av sjefen din! I ca 3 mnd fremover vil du føle at ting er vanskelig. Men alt som du ønsker de i forhold til jobb vil være på plass om du har handlet rett. Føler du vil ha det rolig nå vi kommer til mai 2010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå