Gå til innhold

Dere som har tatt abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er i ettertid "fornøyd" med valget? Og hvor mange av dere angrer? Hva var grunnen til at dere valgte abort? Og hadde dere medisinsk eller kirurgisk abort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

angrer ikke. Var veldig ung og ikke akkurat sammen med drømmemannen. Hadde kirurgisk inngrep. I dag hadde jeg aldri klart å ta abort.

Skrevet

jeg angrer...

der og da var det ingen annen utvei, men jeg angrer. nå 5 år etter må jeg fortsatt minne meg selv på hvorfor det var riktig. For det var en vond men riktig løsning som jeg rett og slett angrer på...desverre=(

Skrevet

Angrer ikke. Valgte abort fordi jeg og typen hadde et elendig forhold der og da. Hadde kirurgisk abort.

Gikk fint og ingen varige men, kunne likevel ikke gjort det igjen.

Skrevet

16.26 her... var kirurgisk inngrep.

Skrevet

Jeg hadde en kirurgisk abort for noen år siden.

Kjæresten skulle ut i tjeneste og vi fant ut at jeg var gravid måneden før han skulle reise.

Selv skulle jeg tilbake til England og fortsette studiene.

Nå er jeg gravid igjen og venter en liten i mars.

Vi er begge tilbake i Norge, i arbeid som vi trives i.

Jeg angrer ikke et sekund på avgjørelsen.

Tror det har mye å si at jeg tok valget og så meg aldri tilbake.

Hvis jeg ikke hadde tatt den aborten hadde vi mest sannsynlig ikke vært sammen i dag, jeg hadde ikke fått gjort ferdig utdannelsen i England, jeg hadde ikke hatt jobben i dag, vi hadde ikke hatt huset vi har og vi hadde ikke ventet den lille skatten jeg bærer i

magen nå.

Skrevet

Jeg angrer..

Jeg vet jeg var alt for ung (14 år) og at alt hadde vært anneledes i dag hvis jeg hadde beholdt,men klarer liksom aldri å glemme....Er ikke sammens med BF til dette barnet lenger,men vi har ofte kontakt, og er gode venner...men vi snakker aldri om det som skjedde den gangen..

Tenker av og til på at jeg kunne hatt et barn på 14 år nå...herregud hvor lenge d er siden...14 år...gud tiden går fort..

Jeg har ei datter som blir 8 i mars,og en sønn som ble 3 i oktober + en liten spire i magen nå:D

Skrevet

kirurgisk abort btw. 17:16

Skrevet

angrer ikke et sekund på det faktisk..

var i et vanskelig forhold med en psykopat så følte ikke det var ok med barn da.. elsket han ikke,ikke glad i han eller noe..

han holdt meg bare inne,fikk ikke lov og gjøre noe som helst..

dårlig råd osv...

hadde kirurgisk abort

Skrevet

Har tatt abort, tenker ikke på det og angrer i bunn og grunn ikke.

Mitt andre barn var bare 6 mnd da jeg ble gravid igjen og til høsten skal jeg på skolebenken igjen, det passet dårlig, og han som skulle bli pappa isåfall hadde blitt og flyttet inn her sammen med meg og mitt andre barn, så da hadde jeg mistet stønader som alenemor og vi hadde ikke klart oss med tanke på inntekten...

Skrevet

har tatt abort 2 ganger,angrer ikke, medisinsk begge gangene.

den første gangen var jeg ung,og var mine foreldre som bestemte det den gangen.sist var for litt over 1 år siden,angrer ikke.

jeg har også mistet 2 ganger, 1 gang pga narkose,og en i sa.

Skrevet

Jeg har tatt tre medisinske aborter.. Over mange år! Angrer ikke på noen av de.. Syns avgjøelsen var fornuftig, og har ikke tenkt på abortene i ettertid.. Ikke i det hele tatt faktisk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...