fjollefrua Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 får man opp alle tidligere innlegg man har skrevet også? eller bare innleggene man skriver etter å ha tegnet abbo?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Aner ikke,men nå kan man uansett ikke melde seg inn lenger. Skal bli en gratis greie for alle.
fjollefrua Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 neimen hallo du.... lenge siden du har vært her Greia er at jeg husker at jeg skrev ett innlegg om min fødselshistore når F. var født... Men jeg har jo selvfølgelig ikke printet den ut eller skrevet ned innleggs-id´en... Hadde vært litt moro å lese den igjen...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jepp,tenkte jeg skulle stikke innom.Har jo ligget i 3 dager og KJEDER MEG!! Hmm....send mail til moderator. Du har ikke lagret den i dagboken eller no da?
fjollefrua Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2010 nei har ikke lafret den noe sted... sikkert ammetåka som slo til... det lille jeg hadde av der god bedring... hvordan går det med snupp da?
Ludoline Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Prøv google, eller søk direkte på din baby for så å gå igjennom innleggene der. Her er alle innleggene dine: http://www.dinbaby.com/forum/search?SearchForumText=zalto&SearchForumButton=Søk Alt blir lagret på internett.. vet ikke helt om jeg liker det, men slik er det. Lykke til med søket.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Eller du kan prøve det ja... Hun er er nøtt egentlig. Er i grei form på dagen men veldig sliten utover dagen. Kastet opp igjen i dag, men spiste faktisk litt når jeg kjørte maten i miksern.Får hvertfall høy nok ketose da, når hun ikke spiser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå