Gå til innhold

Jeg klarte det!!!


sailor m1+2prinsesser :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ferdig med graviditet og fødsel og det kjennes ut som en befrielse. Mine herlige små jenter er det skjønneste i verden, og jeg er så lykkelig. de kom til verden akkurat 37 uker. men jeg fikk bingo som legen sa etter fødselen. første ble født vaginalt en og en halv time senere kom den andre med keisersnitt etter at basketaket ikke førte frem for å få henne ut. så her ble det ett svangerskap og to fødsler for å få våre herlige jenter til verden. Jeg hadde vel ikke sett for meg en romantisk fødsel denne gangen men hadde vel håpt det ikke skulle bli så voldsomt. uannsett nå er det over og livet er foran oss med tre herlige jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellandussen for en sjau du har vært igjennom!!!

 

Gratulerer en hel masse!!!

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Oioioi!!! Bøyer meg i støvet for deg!! GRATULERER:D

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...