Gå til innhold

Kan noen forklare meg hva Tillab mente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsto ikke helt hva som har skjedd

Er ikke så ofte her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan hun ikke spørre her inne?

Tillab har blitt gransket i sømmene av noen her inne som har rotet i ting hun har skrevet her. Så har det blitt sendt til familien hennes, som hun ikke alltid har et godt forhold til. Noe i den duren.

Skrevet

Klart hun kan, det så jeg. Dog skjønner jeg ikke hvorfor da hele scenarioet utspant seg på Skravlesiden.

Skrevet

Hei, jeg er Tillabs forferdelige svigermor. Jeg har som mor lest mange løgner om mine barn og tok meg spesielt nær av en falsk anklage om min psykisk utvikilinghemmede sønn med Down Syndrom. Har jeg ikke som mor rett til å få vite om dette? Er en mors følelser for urett mot sine barn er ikke bare noe som unge har rett til å føle. Jeg fikk vite om dette gjennom et anonymt brev, og etter reaksjoner her forstår jeg den som vil være anonym. Dette innlegg starter jo med en trussel. Ideen med denne chatten er faktisk meget god, men som allt godt kan den bli skitnet til, og det har den til de grader blitt her. Familien til Tillab har ikke lest hennes innerste tanker(vi ønsker ikke å kjenne dem) men løgner om mine barn vil jeg for alltid forsvare dem imot. Tenk dere om. Jeg ønsker ikke og ta opp dette i det offentlige rom med tillab,men har derfor hatt en rolig samtale med henne privat. jeg ser nå at hun ikke forstår.hun oppfører seg som hun er den fornærmede part.jeg har strukket ut en hånd til tillab,men ikke tatt imot.

Skrevet

Hmm... jeg syns hele denne saken virker helt surrealistisk, og jeg priser meg lykkelig over at den ikke foregår i min familie. Akter ikke å ta noens parti (har ikke den ringeste anelse om historien bak heller, så det ville blitt veldig rart å gjøre), men konstaterer at internett er skumle greier gitt.

Skrevet

De man egentlig skulle klaget paa er vel de som drifter siden. Det kan ikke vaere lovlig aa ha oerten aar gamle innlegg tilgjengelig for alles skue. Det er for ille at det impulse sjeler lirer av seg i oyeblikkets hete ikke skal kunne slettes av brukeren selv (slik man ofte kan i nettfora) og heller ikke blir fjernet fra nettet etter en viss tid ...

Saa svigermor og tillab burde egentlig anmelde nettstedet og ikke krangle med hverandre, ha ha.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det var veldig troverdig, svigermor.

Skrevet

Kan ikke være samme person som skriver alle disse svigermor-innleggene. Et er jo skrevet rett, mens et annet inne på skravle kryr jo formelig av skriveleifer. Dessuten har jo ikke personen samme måten å bygge opp setninger i de forskjellige innleggene heller.

Lukter muffens spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...