Gå til innhold

Endelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dele gleden med damene:-)

Søsteren min er 17 år. Hun er et resultat av et kort forhold pappa hedde rett etter han ble separert fra mamma. Faren min er et rotehode og har ikke de rette egenskaper til å ha barn hos seg. Det vil si han rydder og vasker ytterst sjelden, det er som regel jeg eller den andre søsteren min som rydder og vasker for han. Han har hatt søsteren min annenhver helg siden hun ble født likevel.

Moren er en annen historie. Pilleavhengig og vært inne til avrusning 3 ganger. Søsteren min har da vært overlatt til den som var nærmest. (nabo, venn, lærer) Moren er opptatt av å være kul venninne i stedet for mamma. Den andre søsteren min og jeg har flere ganger kontaktet barnevernet og forklart situasjonen hennes både muntlig og skriftlig. Dette har ikke ført frem i det hele tatt.

Mormoren til søsteren min er årsaken til at barnevernet ikke har tatt over omsorgen. Hun har ordnet opp og ordnet opp for datteren og barnebarnet sitt. Til slutt ble det for mye for henne. Hun gikk bort i slutten av oktober. Latskapen til min søsters mor innebærer at begravelsen først var i begynnelsen av januar! (for å illustrere).

Men tilbake til overskriften. Endelig har søsteren min fått lov å flytte til et fosterhjem! Jeg er så glad for at hun slipper å bo i et rotehus hos faren eller i kaoset og pillebruken til moren sin! Heia barnevernet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...