cethy23 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 har de siste to dagene hatt sterke smerter i mage/rygg.. mensensmerter. og bråe stikkinger nedentil.. husker fra sist at det var modningsmerter.. men litt vel tidlig?! de to siste nettene ikke fått meg noe søvn. mensen smertene er for sterke. noen som det likevel har gått bra me som har hatt det slik?? er 14 uker på vei.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Hei. Jeg får stadig vekk de stikka du prater om nedentil. Var på ul i uke 13 og alt var flott. Tror ikke de stikka har noe betydning. Tror det kommer av at det vokser lenger oppe. De siste dgr har jeg og hatt smerter i mage rygg, noe som jeg leste er heeelt normalt nå da livmoren vokser raskt. Og særlig for de som er flergangs kan disse smertene være veldig vonde. Har du vært til ul? Tror det går fint med deg. klem. Ps er 14 +2
cethy23 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 takk for svar. ja håper det går bra. håper det gir seg.. gruer meg til arbeidsuke nå. var på ul uke 8 da så alt bra ut. er andregangsfødende så kan jo ha noe å si som du skriver. føles som jeg har det værste mensen perioden noen sinne. . får bare krysse fingrene videre klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Da tror jeg i allefall du kan ta det med ro-ul etter uke 8 og alt er fint, er sjansen minimal for at det skal gå galt. Synes du skal ta en fridag i morgen og snakke med legen om en evnt sykemelding. er selv sykemeldt, og det hjelper å legge seg ned når smertene kommer. Ta det litt med ro fremover så er jeg sikker på det vil gå bra. Klem
cethy23 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 bør jo sikkert ta det med ro ja. veit du hvordan det er med sykepenger vis man ikke er fast. har 50 prosent fast men jobber 100 prosent.. får jeg bare 50 prosent betalt da?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 de går etter inntekten, så vil tro nesten helt sikkert at du får 100%. Ligger forresten selv på sofaen idag med magesmerter og kan minne om menssmerter til tider. Ikke behagelig i det hele tatt. Men leste at fra uke 13 kunne d gjøre veldig vondt for særlig flergangs gravide. God bedring. og lykke til m sykemelding, vil tro d går heeelt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå