Gå til innhold

Bæresjal

lullen snart 4trollunger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har noen erfaringer med bæresjal?

venter en liten en til sommeren og har fått det for meg at bæresjal må være helt fantastisk genialt når man skal ut med de andre barna i hagen osv.. :)

har veldig lyst på ett, men er intr i å høre med dere som har peiling om det er verdt pengene. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med bæresjal. Men får låne ett av ei venninne som syntes det var genialt!

Selv brukte jeg Meitai fra begynnelsen med min forrige, og kunne ikke klart meg uten.

Absolutt verd pengene! Kanskje du kan få tak i et pent brukt sjal også?

Har også en ergonomisk bæresele som ble brukt fra ett års alder og til ungen ble tre. (Og sikkert kommer til å brukes lenger.)

Skrevet

Det elastiske sjalet var et av de lureste innkjøpene vi gjorde til mellomste. :)

Skrevet

Hei ;)

Har ikke noe særlig erfaring med bæresjal, men har akkurat kjøpt et selv :) Skal også kjøpe meg mei tai, er blitt anbefalt begge av ei venninne så jeg våger å prøve. Inne på tettinntil.no kan du gjøre gode kjøp på brukte slynger! Jeg har kjøpt meg en flott slynge i dag med lekkert mønster på :)

Lykke til......

Skrevet

Masse info, tips og instruksjonar på tettinntil.no. Hadde elastisk sjal til ho minste, genialt når ein skulle bære ei stund. Så hadde eg slynge, veldig greit til korte turar, veldig rask og enkel å ta på. Har og ein heimesydd meitai, som eg brukar endå, til og frå barnehagen (no er ho nesten 2,5 år).

Skrevet

Jeg hadde elastisk sjal, mam eco, litt kav å få til i begynnelsen men gikk bedre og bedre, men det ble meitai'en som ble mest brukt alt i alt! :)

Leste masse på tettinntil før jeg bestemte meg!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. :)

Har veldig lyst på et og når så mange av dere er fornøyde så skal jeg dæven døtte meg prøve det. :)

Skrevet

Væren74: Jeg skjønte meg ikke helt på den linken du sendte: er det en slags bæremekanisme i 4 deler, med sele og 3 sjal?

Uansett, vi kjøpte Moby elastisk sjal, 400 kr. Noe av det beste vi har kjøpt til gutten. Litt varmt noen ganger om sommern, men helt supert!

Vi har også MeiTai, men syns det tok alt for mye på skuldrene, og var ikke nødvendigvis noe særlig enklere/raskere. For ikke å snakke om BabyBjörn -hjelp så tungt! Knyting av sjalet blir man raskt flink i :) Og det som er genialt med elastisk sjal, er at man kan knyte det, og deretter ta babyen inn og ut som man ønsker -perfekt til flyturer f.eks.! Sjalet dekker hele ryggen + skuldrene, og vekten fordeles så bra at det blir som en ekstra vekt på din egen kropp, bæremessig.

Syns sjalet ga super støtte til nyfødt baby, og det er også flott til å ha dem forovervendt etterhvert, så de kan følge med på verden.

Løp og kjøp!

Skrevet

nå har jeg lest en del å kikket på videoen lenger oppe. ingen tvil. Jeg SKAL HA EN SÅNN! :) GENIALT!! :))

Skrevet

Hei! Se på instruksjonsvideoen så skjønner du det : )

Skrevet

Jeg syns vanlig elastisk sjal virker bedre, fordi denne saken har "tynnere stropper" over ryggen. Det som er genialt med sjalet i forhold til Mei-Tai og Baby-Björn jeg har prøvd, er at den dekker hele ryggen og skuldrene, så det ikke blir tungt og ubehagelig. Men det er min mening.

Skrevet

Jeg har både mei-tei og sjal.. helt fantastiske anrettninger begge to.

Men min mei-tei er lik et sjal i skulderpartiet.. kan bre den utever hele skuldrene og ned på armene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...