Gå til innhold

Da er jeg igang! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Kl.02 natt til lørdag begynte jeg å blø litt og hadde småvondt innimellom. Hadde malt tre strøk på vogga iløpet av dagen,får ta resten når jeg kommer hjem igjen,hehe...

Jeg pakket ferdig resten av fødebagen,tok med meg hund og samboer og la meg i senga. Fikk sove noen timer og ventet veldig på at ting skulle sette igang ordentlig. På morgenen maste samboer om at jeg kanskje burde ringe føden,men jeg ventet til utpå formiddagen,da jeg syntes det var litt tidlig. Det kom litt fostervann innimellom,så jeg ble kalt inn til sjekk. Det ble tatt ctg,de målte temperatur og tok g.u som viste at vannet gikk litt om gangen. Ikke noe særlige rier,så vi ble sendt på pasienthotellet.

Nye målinger og undersøkelser idag,riene har tatt seg opp litt og jeg håper virkelig at kroppen årner opp og jobber selv utover kvelden. Blir satt igang imorgen hvis ikke det skjer mer iløpet av natta,da det vil ha gått 72 timer siden tegn på vannavgang imorgen... Spist god mat og slapper av,skal ut og traske litt etterpå for å se om det kan få litt fart på saker og ting. Håpe,håpe! ;)

39+2 idag... ;)

Herregud,nå blir det bebis! Litt uvirkelig igrunnen,selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til!! dette er et mirakel. og spennende.

Skrevet

Høres flott ut :) Lykke til!! =D Jeg er misunnelig... 35+4 bare..og klar for å få bort den store kulen på magen.. :-P

Skrevet

Høers spennende ut! :-)

Men ang. vuggen så kanskje det holder med 3 strøk? Tror ikke det er lurt å male den like før babyen skal sove i den i hvertfall. Maling skiller vanligvis ut gasser som kan være skadelig for babyer.

Lykke til i allefall!:-)

Skrevet

ååååååååååååh!! heldiggris;D kjempespennende, masse lykke til!! hehe, litt komisk at vi faktisk misunner hverandre å ha vondt her inne;O) men premien er jo så fantastisk...

Skrevet

Masse lykke til:)

Håper du har bebbin din i armene i løpet av kort tid:D

Skrevet

Jeg venter fortsatt,skal ta en dusj og legge meg... gått masse frem og tilbake i korridorene her...

Ang. vuggen,så bruker jeg en type maling som ikke avgir skadelige gasser og som er luktfri,fikk den anbefalt. Må nok male noen strøk til,for jeg driver med aldringsmaling. Litt jobb gjenstår,men den er ikke tenkt å tas i bruk fra dag en uansett... den er 45x90,altså ikke av de minste,så den vil nok passe en god stund fremover:)

Skrevet

Lykke til:D Håper du har babyen hos deg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...