Gå til innhold

Hjelpes... følelser for to stykker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen m kjæresten min i nesten 3 mnd, men har fortsatt kontakt med en jeg holdt på med før dette... merker når jeg møtte han igjen nå at jeg forsatt er veldig tiltrukket og har følelser for han, føler vi har noe spesielt liksom og tror jeg aldri kommer til å glemme han helt. Men når vi holdt på tidligere var han ikke klar for noe forhold pga en bitter skilsmisse bak seg og slitt endel etter det.. så litt vel skremt da, tør ikke ta sjansen..

Og jeg har det veldig fint sammen m kjæresten min da :) Men merker vi er litt for forskjellige i barneoppdragelsen, så det er jeg litt skeptisk til egentlig, sånn mtp fremtiden..

Måtte bare lufte ut litt jeg, og få litt feedback!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som har någenlunde samme verdier og holdninger er de som holder ut lengst har jeg inntrykk av.

Det har jeg også erfart selv. Ofte leker like barn best.

Skrevet

enig med henne over her, like barn leke best;) Men jeg går da rundt med fuzzy feelings for en annen enn mannen min akkurat nå uten at det bekymrer meg stort:p Nye menensker eller gamle flammer kan trigge noe i en, men man merker om de nye følelsene overskygger de man har for kjæresten/mannen sin, og det gjør IKKE mine. De er bare sånne godfølelser som man hadde på barne/ungdomsskolen. Puppy love på en måte, og det er litt godt å vite at det ennå er liv i de gamle ben:p Mannen min er forøvrig fullt klar over dette, og han forstår at dette ikke er noe skummelt i det hele tatt:)

Skrevet

huff ja dere sier noe.. vanskelig dette her... vet jo ikke om han andre hadde vært villig til å satse alt nå da... hmm... føler at han ville egnet seg bedre som stefar til barna mine, og jeg må jo tenke på det også! Ikke lett dette her altså... alt man skal tenke på når man har barn, er ikke bare seg selv lenger... gidder ikke noe forhold om det ikke er noen fremtid, for gammel til det ;) Jeg vil også ha flere barn, det vil egentlig ikke kjæresten min... kan jo muligens forandre seg det da...

Help me!!!

Skrevet

Har du to barn? Og er din nåværende kjæreste faren til det ene barnet ditt?

Skrevet

Har to barn ja, men min nåværende kjæreste er ikke pappa til noen av de.

Skrevet

Hvor gammel er yngste da, og når ble det slutt med bf?

Skrevet

Yngste er 2 1/2 og vært slutt m barnefar hele tiden.

Skrevet

Da kommer jeg med det kjipe rådet du ikke vil ha;)

Hvis du ikke vet hvilken av de du liker best har du kanskje ikke NOK følelser for noen av de til at det holder i det lange løp...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...