Celeste85 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Babyen min er så utrolig aktiv. Hun driver på til langt på natt og starter igjen på morran. Det er mange ganger i løpet av dagen hun sparker og driver rundt også. Er det vanlig at de er SÅ aktive? Ellers har jeg det ganske så fint og gleder meg STORT til termin 21 mai!
annasverden Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Jenta i magen er veldig aktiv. merker det spesielt etter at jeg har spist. Men det er "myke" bevegelser, som om hun bare snur og ruller rundt sakte. ikke harde spark. Har termin 10 mai:) Veldig gøy:)
Celeste85 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2010 Det er litt opp og ned her. Kjenner sparkene veldig godt og noen ganger kiler det veldig og er på kanten til ubehaglig. Må være en sterk liten frøken:)
firsla Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Her er det veldig mye aktivitet flere ganger i døgnet. Spesielt kveld og natt.Har termin 23 mai
Etterlengtet... Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har termin 24.mai )) Synes at tiden går så seeeeeeeeint.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå