Gjest Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Vi er sjelden ferdige med å spise middag før nærmere 17.30. Ungene legger seg 19.30. Vi har til nå servert kveldsmat etter barne-tv, men det blir jo veldig tett mellom middag og kveldsmat. Hvordan gjør dere det med kveldsmaten?
fox`y Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 vi spiser middag ca. 17.30. etter d er d barne tv, da får de oppkjært frukt og til kvelds ca kl.19 1 yoghurt eller skive. de velger selv:) vist de ikke er sulten skipper de kveldsmaten. de er 2 og 4 år. mine legger seg mellom 20-21.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå