Gå til innhold

Middag - kveldsmat - legging


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er sjelden ferdige med å spise middag før nærmere 17.30. Ungene legger seg 19.30. Vi har til nå servert kveldsmat etter barne-tv, men det blir jo veldig tett mellom middag og kveldsmat.

Hvordan gjør dere det med kveldsmaten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi spiser middag ca. 17.30. etter d er d barne tv, da får de oppkjært frukt og til kvelds ca kl.19 1 yoghurt eller skive. de velger selv:) vist de ikke er sulten skipper de kveldsmaten. de er 2 og 4 år. mine legger seg mellom 20-21.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...