Gå til innhold

Auda... (litt klaging fra meg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Phu... skjønner at det skjer ting med kroppen for tia altså... Sliter med menssmerter så jeg til tider blir kvalm og får løs mage... dessuten er det disse stikkingene oppi skjeden som er så utrolig intense og smertefulle... babyen sparker fra og presser seg nedover kjennes det ut som, for merker ingenting når han ikke beveger seg... Så er det kynnerne som begynner å bli passe plagsomme... ARG!!! Jeg er utrolig lei av å gå å ha vondt HELE tia... rygg og bekken verker som aldri før... Andre som er ca 35 uker på vei, å sliter med det samme.... det hadde jaggu vært hyggelig å hørt om noen som er plaget med det samme:))) Føler meg så fæl som klager sånn... men noe må jo være lov...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he! Kan fortelle at jeg er i uke 40 og har hatt det slik LENGE... Stikkingen i livmorhalsen som er verst synes jeg og når det kjennes ut som om han ligger å trekker i bånd som går nedvover i lårene. Må jo bare stoppe opp å vente for ikke å tippe over da..

Er lov å klage nå! Tenk for en fysisk påkjenning dette er for kroppen!! Ja ikke bare fysisk men nå på slutten psykisk og og det ikke minst på grunn av alle "skjer det noe snart?"

På tide å få hilse på han for min del nå. Termin til tirsdag....

Skrevet

Huff... ja er vel bare å vende seg til det... er jo så kjedelig at det skal begynne så tidlig bare... Ja, stikkingen er verst, det er helt forferdelig vondt... Du er jaggu heldig som har terminen rett rundt hjørnet... Her går nå dagene supertregt... Men får vel bare håpe disse vondtene er godt for noe... kanskje litt god modning før fødsel... det hadde vært flott...

Skrevet

Midtveis i uke 36 og har hatt det sånn i 3 uker nå!!! Ser ut som jeg må finne meg i å ha det sånn fram til prinsen min kikker fram, og jeg er skikkelig møkkalei av det allerede... menmen, teller ned dagene til termin og biter sammen tennene!!!:o) Gleder meg til å bli ferdig nå, vi får krysse fingrene for at tiden går fort!!! Jeg velger også å tro at det er modning på gang og at det fører til en kjempelett og rask fødsel;O) god bedring!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...