Gå til innhold

Dere som hører til Riksen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forklarer legene dere hva de ser når dere er inne?

Synes det virker som mange vet hvor tykk slimhinnen var,hvor mange ganger eggene deler seg, hvor høyt hcg nivået lå på...

Får aldri vite noe jeg, og de gangene jeg har spurt har jeg ikke fått svar.

Noen leger er kanskje flinkere til å forklare enn andre.

Så blir jeg liksom litt stressa når jeg først er inne, viker som de har liten tid nesten hver gang.

Etter å ha lest om andre her inne hadde det væt spennende å vite disse tingene, så jeg hadde en viss peiling på hvordan jeg lå an.

Tror jeg må bli flinkere til å mase...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt 3 forsøk på Riksen og hadde akkurat samme erfaring som deg.. Når jeg spurte om de kunne se hvor mange eggposer det var, fikk jeg sjelden noe svar. Det var mer sånn at de så kun på den største og målte derifra ift dosering og neste kontroll..

Nå er vi på Aleris og får vite mer, noe jeg synes er veldig bra. Man blir jo etterhvert "flink" på dette med størrelse på egg osv selv, og personlig synes jeg det er godt å få vite hvordan man responderer på medisinene osv.

Skrevet

Rart, vi har fått god info om det meste uten å mase når vi har vært inne. Kan det tenke seg det har noe med travelhet og personlighet til de forskjellige legene....?

Skrevet

Er det jeg føler at de fleste får.

Tror jeg har vært hos alle legene der og den eneste som ikke gir meg følelsen av at de er på overtid er Nan.

Nå har jeg ikke spurt så masse,men ville gjerne vite hvor mange ganger eggene hadde delt seg etter uttak sist,spurte flere ganger men fikk ikke svar.

Synes det er rart at de ikke bare kan si sånne ting uten at vi trenger å mase.

Måtte avbryte fryseforsøket forrige uke og kunne godt tenke meg å vite hvor store eggene var...

Skrevet

Send en Mail til ivf-seksjonen og be om utskrift av journalen sendt pr post eller at dem svarer deg på det du lurer på via tlf. Sensitiv informasjoner gis ikke på mail.

Det er også Nan Oldereid vi har vært hos og hun er super.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...