Gå til innhold

Angrer dere på ting dere har skrevet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ting dere angrer på at dere har skrevet, og er redd for at andre skal gjenkjenne?

Det er jo lett å skrive ett innlegg i ren frustrasjon, som en gjerne har glemt dagen etter, men på nettet blir det liggende for alltid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg skriver ikke baksnakkerinnlegg og leser over innleggene før jeg trykker på lagre, så det er nok ikke stort å angre på:)

Skrevet

Men skal en ikke kunne få ut litt frustrasjon av og til da, som anonym? Uten at det kalles baksnakking? Gjør jo litt om på historien..

Skrevet

Ikke alle som har noen å snakke med in real life alltid! Jeg er ikke så åpen av meg ellers som person, så da hender det jeg må få ut litt grums her!

Skrevet

Jepp, engang og siden jeg hadde lagt ut navnet mitt fikk jeg det slettet da jeg ble klar over det. Etter det ble jeg veldig klar over nettvett og har hold meg til det siden.

Skrevet

ja, det ¨må jeg si meg enig på...

Godt å få komme hit å lette litt på trykket.

Skrevet

Ja det er en ting jeg angrer på at jeg skrev. Det gjorde jeg i utgangspunktet med tanke på å være anonym, men glemte selvfølgelig den pokkers anonymknappen.Det var veldig sårt :o), og det ble selvsagt brukt mot meg. En av anledningene at jeg ikke lenger tør skrive anonymt om ting jeg ikke tør risikere skal finne dagens lys heller.

Skrevet

Ja, et innlegg, men det fikk jeg slettet ganske kjapt. Var mer rådvill og redd enn frustrert. Handlet om en barnefordelingssak.

Skrevet

ja det har jeg. Det var en sak som jeg ikke hadde satt meg skikkelig inn i før jeg svarte. Svaret jeg ga ble da veldig krasst og fullstendig feil.

Fikk veldig dårlig samvittighet og ba om unskyldning etterpå.

Etter den episoden har jeg bestandig vært nøye med å lese igjennom hele tråden før jeg svarer. Det kommer ofte flere innlegg fra hi etter hovedinnlegget som gjør at saken stiller seg litt annerledes, da må man jo svare etter disse også!!

Skrevet

nei, aldri.

bruker anonymknappen her inne.

men jeg har aldri lagt ut hverken mitt navn, boplass, ungenes alder,kjønn,eller arbeidet mitt.

egentlig så er det ingen som vet noen om meg her inne,hverken på anonym eller på skravle.

Skrevet

Hmmm...litt kansje et par ting, men kan stå inne for alt :-) Jeg er generelt et åpent menneske, men har lært at det kansje er lurt å tenke seg litt mer om. Tror litt for godt om andre rett og slett, blitt mer kritisk. Selv om jeg er åpen og aksepterer mye av andre så har jeg lært at det er alt for mange som elsker å kose seg med andres elendighet ;-)

Skrevet

Skriver ingenting som kan føres tilbake til meg, så nei her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...