Gå til innhold

Magen min, uke 14 :):)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var en stor og fin mage:)

Er du 2 gangs? jeg er førstegangs, og har ikke antydning en gang:)

Skrevet

Hei:) Takk:) Ja, er 2, gangs! Du skal se magen din snart popper ut også:):)

Skrevet

Den kommer vel før jeg vet ordet av det;) Er stas med mage da!

Skrevet

Ja, veldig stas:) Men du skal bare være glad til. Jeg tar imot den magen som kommer og er stolt av den, men det blir tungt nok på slutten uansett, så ønsker ikke at den blir enorm :P

Skrevet

Oi, den var kjempe stor! :D

Veldig fin da :) Er 17+5 her, ikke så stor mage enda engang :P

Men er førstegangs.. begynner å bli da ;)

Spennende! Gleder meg til den blir stoor :D Hehe..

Skrevet

Kjempefin mage:):) Klart vi klarer det!!:)

Skrevet

Så godt å se at jeg ikke er alene om å ha svææær mage så tidlig. Jeg er fremdeles i uke 13 og har omtrent samme som deg, HI. Alt av innvoller flyttet seg opp til under ribbena med en gang og det fettet jeg har rundt magen, har lagt seg under det. Det ser ut som om jeg er minst 20 uker på vei!

Skrevet

så flott mage du har!

Jeg blir helst litt fortvila nå jeg! Er 17 uker i morgen, å har så vidt fått antydning til mage!

Skrevet

Haha:) Morsomt at det er flere som kan forvente å bli stoooore mot slutten Muskat:):) Vi får bare ta i mot all den magen vi får:):)

Skrevet

Ikke noe å bli fortvila for:) Du skal se at magen din snart vokser. Mange som ikke får noe mage før uke 25. Men da kommer den skikkelig også:) Forstår godt at du venter og er utålmodig. Hadde sikkert vært det sjøl også, men nå er jeg mest redd for at det kommer til å bli veldig tungt altfor fort. Uansett mage, så har vi alle sammen det samme inni den: en liten baby :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...