<3guttemamma<3 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Er 12 uker på vei i dag, og jeg har sett frem til denne dagen leeenge:) Og nå er den faktisk her! Håper jeg får tilbringe hele tiden fram til 28 uke her:)
oi =) Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 velkommen hit til andre trimester... =) og masse lykke til videre
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Gratulerer! Spennende å komme over den "kneika" Lykke til videre, sies at 2.trimester er det beste i svangerskapet Hehe.. )
<3guttemamma<3 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 Takk for lykkehilsningene:D Det har vært litt av ei kneik ja.. Men endelig er jeg her:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå