Gå til innhold

Noen med erfaringer om søskenvogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 3 og de to siste er tette,så nå trenger vi søskenvogn...Noen som har gode erfaringer? Må vi ha bag til babyen eller holder det med softbag nedi vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg kjenner som har hatt søskenvogn har brukt softbag.

-I en slik vogn har den største mulighet til å "banke" den minste, ikke alltid så bra.

-Men de to kan like gjerne ha stor glede av å sitte så nært hverandre og ha kontakt.

-Vogna er bred og stor, ikke så egnet for mye shopping på trange butikker.

-Når ungene sover ute begge to kan den som våkner først ofte vekke den andre, hvis barna sover lett er den ikke så egnet som sovevogn i perioder.

-Fantastisk måte å komme seg ut med to små barn og en voksen.

-Har bare prøvd med 3 hjul der barna satt vendt fra den som trillet, man måtte bruke begge hender på hådtaket for at ikke vogna skulle svinge. Men det finnes sikkert flere typer søskenvogn.

-Dersom begge de små skal være hjemme (ikke bhg på den elste) synes jeg absolutt det er nødvendig.

Vi får 24 mnd mellom våre og ser ikke behov for søskenvogn. Elste har full plass i bhg.

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med OTH sin søskenvogn. Lett å trille og enkel å ha med seg. Lett å slå sammen, og får plass i bagasjerom på vanlige biler. Den veier ikke så mye heller, noe som er en klar fordel når den skal løftes ut og inn.

Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste søskenvogn der de sitter i tog. Det hadde jeg til mine gutter. Kjempe fornøyd. Storebror kunne ikke få tak i lillebror. Den tok ingen plass når den ble slått sammen. Rett og lett helt genial.

Her er en link til noen bilder. (Det var ikke denne jag hadde)

http://www.finn.no/finn/bap/viewimage?finnkode=20506821&reference=1/205/068/21_-869461190.jpg&adheading=UNIK+TVILLINGVOGN-NY.+inkl+frakt%21&adTypeId=67&areaId=369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...