alvesnuppa <3 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Noen som har forslag til sang som kan synges i navnefest? Jeg har ei søster som er så utrolig flink til å synge, og vi prøver å finne passende sang til den anledning. Gjerne norsk, men ikke nødvendig.
_Løvemamma_ Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes denne sangen er helt utrolig nydelig. Skal synge den selv på navnefesten til jenta mi, om jeg til den tid har blitt litt mindre hormonell, og klarer å komme meg gjennom hele sangen uten å begynne å grine... "Lullaby" They didn't have you where I come from Never knew the best was yet to come Life began when I saw your face And I hear your laugh like a serenade How long do you want to be loved Is forever enough, is forever enough How long do you want to be loved Is forever enough Cause I'm never, never giving you up I slip in bed when you're asleep To hold you close and feel your breath on me Tomorrow there'll be so much to do So tonight I'll drift in a dream with you How long do you want to be loved Is forever enough, is forever enough How long do you want to be loved Is forever enough Cause I'm never, never giving you up As you wander through this troubled world In search of all things beautiful You can close your eyes when you're miles away And hear my voice like a serenade How long do you want to be loved Is forever enough, is forever enough How long do you want to be loved Is forever enough Cause I'm never, never giving you up How long do you want to be loved Is forever enough, is forever enough How long do you want to be loved Is forever enough Cause I'm never, never giving you up Is forever enough Cause I'm never, never giving you up
alvesnuppa <3 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 Hehe. Jeg skjønner godt hva du mener! Jeg skal lese et dikt, men frykter for at jeg kan begynne å tute ;p! Men hvem er det som har den sangen? Artist? Må nesten finne melodien for å ev. benytte oss av den
_Løvemamma_ Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Begynner jo å grine halveis gjennom 'vi har ei tulle' for tida. "åååååh, tulla rusker i håret til pappaen sin!! buuuuuhuuu". Håpløse greier. Den sangen er det Dixie Chicks som har laget De har også en sange som heter 'I hope' som er kjempefin http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/I-Hope-lyrics-Dixie-Chicks/384F93A69AF5FC24482570BA000F25B4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå