Gå til innhold

plutselig kvalm av kaffe??? skjønner ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid drukket myye kaffe, og vært svært kaffe avhengig, kuttet ut kaffe i en måneds tid og gikk på avvenning, drikke rlitt kaffe igjen på morgen osv. Så nå de siste ukene har jeg plutselig blitt så kvalm av kaffe... Når jeg drikker kaffe om morgene ender jeg opp kvalm leenge etter, går på do og har svak diare på en måte og blir helt shaky...

Er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.... tja si det.... mange av mine venniner ble kvalm av kaffe under graviditet, kutta det helt ut til slutt.... men, er du flink til å spise før kaffen??

Skrevet

spiser ikke noe før kaffe nei.. lager ganske sterk kaffe også...

Skrevet

leste litt at det kan være kaffeintolernse?

noe som har det?

Skrevet

spis først, og så lager du litt svakere kaffe (og drikker litt mindre enn vanelig)... har ikke hørt om intoleranse for kaffe, men det kan sikkert være det og....

blir litt slik da jeg tok meg en røyk igjen, uten mat og kaffe - holdt på å gå rett i bakken... tar meg fremdeles en røyk, men ikke om morningen he he he.....

Skrevet

Jeg har kaffeintoleranse. Når jeg drikker kaffe blir jeg kvalm, klam og svimmel og veldig urolig, blir tung i pusten og får hjertebank... er det sånn du har det? Det minner i det hele tatt om et lite angstanfall..

Skrevet

13:03!!

Ja det minner meg veldig om angsstanfall, harslitt med angst selv... Blir liksom svimmel "lett i hodet", og shaky, kvalm, må på do, hjertebank, klamme hender.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...