Leila123 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hei Det ble et langt opphold på føden for meg og mannen. Jeg hadde vannavgang søndag for en uke siden. Dro til føden kl 10 og ble innlagt, dagen etter startet de med modningstabeletter ( i 2 dager) ingenting skjedde. Tirsdagskveld fikk jeg beskjed om at onsdag ble det baby uansett. Enten ved hjelp av drypp, funket ikke det ble det keisersnitt. De ville jo helst at jeg skulle føde vaginalt og det ville jo jeg også. Onsdagen ble jeg satt på drypp kl 09, ble undersøkt kl 11, ingen forandringer. Dryppet ble satt opp etter hvert og riene ble kraftigerer og kraftigerer. Fikk beskjed om at kl 14 skulle fødselslegen komme og sjekke. Kl 15 kom han og undersøkte meg, ingen endring. Hadde ligget og jobbet med kraftige rier i 6 timer til ingen nytte. Ble gjort klar for keisersnitt og klokken 1550, var vi blitt foreldre til ei lita jente. Fødselen ble jo ikke slik jeg hadde tenkt men alt gikk jo bra til slutt. Ønsker alle dere som går å venter på å føde, masse masse lykke til. Nu koser jeg meg hjemme med min lille Ingvild.
2tettebabyer Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 uff, det du skriver der er mitt mareritt... går her 6. dagen på overtid og tror jeg er helt umoden... mormor og mor med keisersnitt pga trangt bekken... det er godt å lese at alt gikk bra til slutt og at du endelig fikk jenta di :-) gratulerer så mye, og kos dere masse i tiden fremover :-)
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Gratulerer så masse!!! Ja godt det er over, det er slikt vi ikke har lyst til å ha det, huff a meg!!! Men ute er hun nå da og det må jo være deilig. Nydelig navn og forresten!!!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Gratulere så mye!!! og kos dere. nei fødsler går ikke alltid som planlagt men det er godt at man får den hjelpen man trenger til å få barna ut friske og sunne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå