Gå til innhold

mor som ikke tar ansvar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva hadde dere gjort om dere hadde ei vennine/beskjent

som har tvillinger, og er aldri ute med dei, da mener jeg aldri.

hun tar seg ofte en fest, er ofte ute å kjøyre bil med venner.

når hun først er hjemme, sitter hun på facebook.

jeg lurer på hva ungane gjør på når hun sitter på nette i alle dei timane der.

hun er akkuratt blitt 18 år om jeg ikke tar helt feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, det kunne vært meg. Men jeg sender ut ungene da, er ikke glad i være ute selv.

Gjest Edemuli
Skrevet

Ikke alltid så enkelt å få tvillinger klare på likt så man kan gå ut. Kanskje har de veldig forskjellige sove rytmer, ganske mye mer jobb å få klare to på en gang. Pleier å si at jeg har logistikkproblemer :)

Men jeg liker å ut, og tvillingene har sover noenlunde samtidig. Så vi er stadig å se langs veien. Men må innrømme at noenganger er jeg rimelig svett før vi er ute av døra, frokost er som oftest et knekkebrød i hånda.

Kanskje du heller skulle spørre om hun trenger hjelp????

Skrevet

Venninne? Yeah, right.

Ingen av tingene du skriver høres spesielt påfallende ut. Facebook kan man fint være pålogget døgnet rundt uten å være spesielt aktiv der, fest og bilkjøring er ganske ordinære aktiviteter, og dersom du faktisk har oversikt over hva denne jenta gjør absolutt hele tiden er det langt mer påfallende enn om noen ikke lufter ungene jevnlig.

Er du så bekymret, kan du jo tilby henne å låne ungene og ta en tur på lekeplassen eller invitere dem med når du og dine barn skal bedrive fornuftige og oppbyggelige aktiviteter.

Skrevet

Hvis du er bekymret og bryr deg om henne, så gjør noe. Ikke snakk om det til alle du kjenner, men faktisk gjør noe for henne. Oppsøk kontakt, og vær en venn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...