Juuuunibaby <3 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har en gutt på 7 uker. Renelsen var over for a 14 dager siden.. Kanskje mer. I går begynte jeg å blø. Det minner om en menstrasjon. Kan det være det? Er det normalt at den kommer tilake så tildlig? Jeg fullammer. Burde jeg ringe lege eller?
melkekua™ Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Kan være mensen, men høres kanskje mer ut som siste steg av renselsen....når skorpa faller av.
~sjiraff~ Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Dt skjer jo på dag 10-12 som regel. Er vel mer sannsynelig at mensen er på plass igjen allerede.
melkekua™ Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Du har helt rett ~sjiraff~ - jeg tenkte helt feil! HI: http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/mors_kropp_og_helse/renselse_etter_foedselen
Babyønske �� Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Ikke uvanlg med en blødning ca 6-7 uker etter fødsel. Jeg hadde det selv, og har lest om flere her inne som har opplevd det samme uten at det var mensen. Det kan selvsagt være mensen også. Det er ikke unormalt det heller, men ser ikke grunn til å ringe lege, med mindre du styrtblør da såklart.
ippemo får augustbaby Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Opplevde det jeg også, men det var ikke mensen. Antakelig skorper som faller av i livmoren :-)
Juuuunibaby <3 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2010 Takfor svar. Daskal jeg se det litt ann. Håper ikke d er mensen som har kommet tilbake s tili...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå