Gå til innhold

Dere som har vogna Brio Go

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt den? Og hva var prisen?

Og dere som har fått prøvd den ut: Er den så lett og flott som jeg innbiller meg at den er? Har ennå ikke fått sett den selv, kun på bilder.

Hvordan er hjulene på snø?

Har kjempelyst på den vogna, men synes 8000 (som er prisen jeg har sett) er mye å betale for ei vogn jeg kanskje ikke blir fornøyd med.

Blir veldig takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...har jo sett i andre tråder her inne at det er flere som har denne vogna :-)

Skrevet

Jeg har den vogna, men kan dessverre ikke svare deg, da jeg ikke har tatt den i bruk enda :) har nesten ikke sett på den heller, hehe...

Skrevet

Jeg vet desverre ikke hvor du kan få den billigere. Jeg kjøpte den på simo butikken i Bergen for 6000. Bare sportsvognen altså. Skal kjøpe bag til den nå som andre mann er på vei:). kjøper sikkert den på samme plassen da jeg er veldig fornøyd med servicen på den butikken:)

Vognen er kjempe lett. utrolig god vogn. Men bremsene er litt skranglete på den. De ble ødelagt på min etter 2 mnd. Men simo butikken brukte bare en dag på å fikse den så det var jo greit:)

Ellers så er den ikke så veldig god på snøværet som har vært nå. Går greit nå som det er litt mindre snø og veiene er barere.

Men er nok ingen vintervogn :/..

Og gutten min på 1,5 er nesten for lang for vognen egentlig.. Men funker fint enda altså! Men vognen var ikke så lang som folk sa til meg at den liksom skulle være..

Uansett så er vognen så super og trille og tar så liten plass at jeg elsker den:). Supert med en så lett vogn en kan ha barnet begge veier også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...