Gå til innhold

Da var tulla kommet :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte ei nydelig lita jente på 3550 og 52 cm, 13.01, etter en laang og stri fødsel.

 

Riene startet med 6 min mellom og ble der i 12 timer før intervallene krympet, så vi var leenge på sykehuset før ting ordentlig begynte å skje (har lang reisevei).

Men etter 21 timer kom endelig tulla :o)

 

Nå er vi hjemme og koser oss med ei bestemt lita ei som helst vil spise hele tiden og ligge og sove på mammaen i mellomtiden... så særlig produktiv i huset er jeg ikke :o)

 

Nå vil jammen tulla ha mat igjen, så da får mor løpe :o)

 

Lykke til med innspurten til alle dere som fortsatt venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye - heldig du er som er ferdig :) Kos deg videre.

Skrevet

hehe.. gratulerer med lillejenta :-)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

Du får vel mest ikke tid til å lese svarene, men gratulerer en hel masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...