Gjest Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg må ha verdens dårligste lege !! H*n er elendig når det kommer til å undersøke ordentlig. Sønnen min falt og slo armen stygt og hovnet opp, h*n kikka bare på den og sa at d så helt fint ut... Jenta vår lå i sideleie 2 uker før termin, h*n fant ut at det ikke var nødvendig å undersøke noe mer før det nærmet seg termin ! Og på 6 ukers kontrollen skulle jeg sette inn spiral... jada, det gikk like bra som før... H*n klarte å rive en stor flenge i livmorhalsen, slik at spiralen ikke kom på plass, og gynekologen jeg ble henvist til videre måtte vente "en god stund til" før det var noe trygt å prøve igjen !! HERREGUD!!! Forbanna dritt-lege !!
pingu...... Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 bytt lege? så er jeg også trygg på at du ikke skriker mer om det her inne. Takk.
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 jada, bytte lege funker i den forstand at jeg får en annen og garantert bedre lege, men det hjelper ikke for de skadene som har oppstått for d om! Det er jo ikke godt å si om d går an å rette opp i d en gang ! Og forresten: Dette er KRANGLESIDEN. Du vet, den siden hvor vi liksom SKAL få utløp for frustrasjon og irritasjon? Du visste det ? takk for at du følger med på hvor du leser !
Synn(d)e Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Du skulle kanskje byttet tidligere? Og ikke skrik, det er så skravlesidenish...
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 byttet er i orden nå det, det er ikke det som er poenget, poenget er at den inkompetente legen har klart å muligens lage uoprettelig skade her ! Jeg skriker forresten ikke, jeg UNDERSTREKER istede for å bruke de _irriterende_ andre variantene jeg har sett her... ;-)
Synn(d)e Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Caps lock er nå en gang å skrike Irriterende må du gjerne være her inne, du overgår aldri den mest irriterende som har vært her anyway - bare la oss slippe skriking! Skulle han ha pådratt deg uopprettelige skader så syns jeg du skal klage han inn for pasientskadeertstningen.
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 må jo få d fastslått først da.. d viser seg neste gang jeg er hos gynekologen om ei uke og to å tre... Og jeg har absolutt ikke prøvd å være irriterende, men synes de understrekene er sinnsykt irriterende ^^ hehe, derfor bruker jeg heller store bokstaver :-) kan det være nøffemor du mener at har vært den mest irriterende ? ;p
Gjest ->>- Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Hva feilte egentlig armen, og hvilke ekstraundersøkelser burde vært gjort etter at sideleie ble konstatert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå