Gå til innhold

når begynner dere med besøk av venner til hverandre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I barnehagen jeg jobber i så begynner de fleste foreldre å la barna komme på besøk til hverandre i tre års alderen. men det var noen på to år også som fikk besøke andre barn..

Jeg begynte ikke med det her før datteren min var nesten 5 år.. IKKE begynn så sent, jenta fikk sosiale vansker, som nå har blitt mye bedre igjen da!! begynte så sent fordi jeg aldri fikk kontakt med andre foreldre i den bhg ho gikk i før. byttet bhg og nå har vi det bare helt fantastisk. blitt kjent med de fleste i nabolaget våres.. deilig!! og datteren vår kan endelig leke med nabobarn og ikke trenge mamma ved sin side hele tiden..

Skrevet

Min har akkurat blitt 5 år og vi har aldri invitert noen fra barnehagen hjem, heller ikke blitt invitert. Kun i bursdag. Men i gata kan de besøke hverandre og gjør det flere ganger i uken.

Skrevet

Begge mine har vært veldig sosiale av seg. gutten begynte vel å besøke andre i 4 års alderen,,, han hadde vansker med å dra uten mamma noen plass. Jenta blir 3 år nå og hun er allerede en dreven dame i å være borte uten mamma.

Skrevet

Pleide å dra på besøk til andre med barn med guttungen fra han var baby. Lillemor har vært på besøk hos venninner fra hun var ca 3 år. Nå tenker jeg bortsett fra bursdager.

Skrevet

MIne har begynt i 3 /4 aars alderen aa ga til venner selv og til aa bli med hjem til andre fra skolen alene. Er somregel med 3 aaringen, men han klarer seg fint alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...