Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artnr=15 www.billigabarnvagnar.se/product_info.php?products_id=177
Hybelkanina Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Ikke veldig begeistret for noen av dem, men hadde valget stått mellom de to ville jeg valgt den første.
Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 flere meninger?? klarer ikke og bestemme meg jeg:p
♥REBECCA♥ Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 kom bare inn på den brioen, likte dessvere ikke den men det viktigste er at du liker den:)
Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 hvis du går in på billigabarnvagnar.se og søker på classic så er det den som er svart og mørke beige er veldig i tvil på brio sin eegentlig selv... ikke helt det jeg hadde tent meg...
enlitenpågang Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Kommer ikke inn på den siste linken. Brio vogna var helt ok, men liker ikke plasthjul. Skal du bestille fra sverige? Blir ikke det like dyrt som å kjøpe her, siden toll og frakt kommer i tillegg?
Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2010 blir ikke toll på det, og frakt er billig=) www.billigabarnvagnar.se vogna heter classic og er i fargen Svart & Mörkbeige
enlitenpågang Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Prøvde å gå inn på www.billigabarnvagnar.se også, men funka ikke... Blir jo toll på alt som koster mer enn 200,- som bestilles fra utlandet...?
Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2010 ikke fra billigabarnvagnar... de har samme greia i norge.. uten toll og avgifter=)
Hybelkanina Skrevet 24. januar 2010 #10 Skrevet 24. januar 2010 Du må uansett betale 25 % moms på vognen når verdien overstiger 200 kr om du får den tilsendt. Toll er det ikke på annet enn mat og klær. Henter du vognen selv i Sverige og den ikke er dyrere enn disse så ka du fritt ta de med deg over. Antagelig kan du be butikken selge deg vognen uten svensk moms, de skal de kunne gjøre så lenge de kan bevise at vognen er sendt til Norge og fortollet inn her. Tror du kan finne mer om dette på www.toll.no
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Briovognen er ikke dyr i Norge, ca. samme pris om du følger med på salg! Den andre kjenner jeg ikke til, men har ikke møtt noen som er misfornøyd med sin briovogn - foruten plasthjulene. Hørte at de skal gå over til vanlige hjul - for et år siden, men vet ikke om de har gjort det enda? Får du brio med terrenghjul så er det bra iallefall! Har du vurdert simo? Den er ikke så mye dyrere enn brio, har heller ikke hørt noe dårlig om den!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Kjenner ikke noe veldig til disse vognene... Men jeg må si jeg likte nr to best. pga hjula. Dem plastikkhjula på brioen såg ikke fristende ut... Men ellers så var det veldig fine farger på begge =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå