snuppene 09 og 11 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hei. ser det er mange her inne som bruker vannkoker ved tilbredning av mme og grøt. har ikke brukt dette selv, da denne er av plast. var jo så mye snakk om tåteflasker osv som frigjorde BPA (var det det det het??) når det ble oppvarmet... kan ikke dette stoffet være i plasten som vannkokeren er laget av?? eller andre farlige stoffer som babyer ikke bør ha? denne plasten er jo ikke spesialtilpasset for babyer. eller tenker jeg helt feil, og er litt hysterisk? hmmm... noen som vet eller har tanker om dette? ,
blomstre Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 BPA brukes kun i gjennomsiktig plast. Min vannkoker er i allefall ikke gjennomsiktig :-)
snuppene 09 og 11 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 ikke min heller ;-) takk for svar. kommer sikkert til å fortsette å bruke gryte jeg da.. men mannen min liker best vannkokeren.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Det har ikke jeg tenkt på. vannkokeren jeg har er av stål, mulig det er noe plast greier inni. Kommer nok sikkert til å bruke den. Har tåteflasker som er bpa frie. Byttet inn de jeg hadde kjøpt før dette styret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå