Gå til innhold

Jeg har gått ned 2 kg på 6 dager :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

så stolt av meg selv...Alt er takket være Vgs vektklubb *s* Nå er det bare 18 kg igjen..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. Har du fulgt menyene til punkt og prikke? Og trent ved siden av?

Skrevet

nei har ikke fulgt menyene i det hele tatt ;) men jeg har trent 5 av 6 dager--- og telt kalorier. Det er bare i begynnelsen man trenger å telle kalorier, det går bedre etterhvert :) er du medlem der og? den dagboken hjelper masse

Skrevet

Jeg gik ned 15 kg med vektklubb for noen år siden. Fulgte heller ikke menyen men fulgte slavisk mitt kalorinivå. Ved utskeielser så trente jeg nok til å komme meg ned på mitt nivå igjen.

Har ikke helt samme gløden denne gangen men begynte på nytt igjen nå med vektklubben (GR), liker dagboka der mye bedre enn vg sin og dessuten er det gratis. Er litt sløvere på utskeielsene nå men har gått ned 3 kg siden 4. jan.

Skrevet

Jeg har vært medlem før og gikk ned 10 kilo. Fulgte heller ikke menyene og trente 2-3 ganger i uken. Har vurdert å melde meg inn igjen da jeg har nye 10 kilo som jeg vil ha bort, men synes det er så tidkrevende å bruke dagboken, så får ikke helt bestemt meg.

Skrevet

tusen takk=)

Ja det er litt tidkrevende, men absolutt verdt det synes jeg

Skrevet

Flott ;o) Men det første man tar av er væske faktisk....men lykke til med de 18 neste kg.

Skrevet

Spiller det noen rolle? Jeg har gått ned 2 kg og er stolt av meg selv. For første gang på årevis skal jeg sette kroppen min i første rekke. Å se at vekta viser noe annet enn for en uke siden, er akkurat det jeg trenger for å holde motivasjonen min oppe. Alltid noen som skal prøve å få meg nedenfor.

Skrevet

Da er du litt for sensitiv, beklager hvis du ble såret....ville bare være informere at nå er kroppen din på vei til å bli en sunnere kropp ;o) mindre oppblåst og mister mer unødvendig væske.

Jeg hadde det sånn når jeg begynte med Grethe Roede, og jeg har over 10 kg å gå ned (jeg er ingen lettvekter).

Gratulerer igjen! Flott at du trener masse.

Skrevet

Gratulerer så masse!

Kjempe bra!)

Men hva spiser du i løpet av en dag da?

Stå på videre!:)

Skrevet

Gratulerer så moro ;0) Jeg begynte på grete roede for tre uker siden og har gått ned 4,9kg,så moro når man ser resulatetene ;0) lykke til videre

Skrevet

havregryn, brødskiver med egg, appelsin, eple, lett youghurt, kyllingfilet, fisk osv.. er aldri sulten egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...