MammaTilToTette + spire Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hadde en SA i jula,og nå er jeg usikker på om jeg kan være gravid igjen. Blødde i 3 uker og sluttet å blø rundt 6.januar. Har den siste uka vært veldig trøtt(til og med sovet dupp på dagtid-noe jeg aldri gjør), hatt litt såre brystvorter(ammer enda og det har blitt ubehagelig) og tett nese(noe jeg har vært i alle svangerskap). Og vet at det ikke er hormoner fra forrige graviditet for hcg nivået mitt var på 60 da jeg var hos gyn 1.januar.. Kan det være mulig at jeg har blitt gravid igjen så fort,eller er det bare kroppen min som tuller med meg...?
Plutselig_gravid Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Du kan ha blitt gravid igjen så fort ja. En venninne av meg fikk positiv test igjen under en mnd etter hun hadde SA. I følge ul termin så hadde hun EL dagen etter blødningen stoppet etter SAen. Hun blødde i 7 dager så hun hadde ca EL på dag 8-9. Hun har forresten termin rett rundt hjørnet Det kan jo så klart hende at kroppen tuller med deg. Det gjorde den med meg etter SA i uke 8. Hadde masse symptomer etter det jeg trodde var EL. Men, ingen positive tester og ingen mens. Men, så fikk jeg plutselig positiv test nesten 2 mnd etter SA (uten å få mensen igjen), men fikk ny SA to dager etter positiv test. Så gikk egentlig med gravidsymtomer i 1 mnd uten å være gravid
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Det har skjedd meg to ganger Sist da jeg ble gravid med datteren min så ble jeg gravid rett etter SA uten å få igjen mensen først. Det samme skjedde denne gangen. Mistet i SA og sitter her nå gravid 21+3 Jeg har i utgangspunktet lett for å bli gravid, men så langt så virker det som om spira sitter først når jeg har hatt en SA først.. (kan være tilfeldig også altså, men jeg har tenkt tanken). Ta en test du! Masse lykke til!
MammaTilToTette + spire Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2010 Tusen takk for svar!! Det er ikke godt å vite om kroppen tuller eller om jeg faktisk er gravid igjen,så må vel bare vente en liten stund å ta en test-om ikke tr kommer før jeg rekker det da;) Så trist å høre at det ble ny SA plutselig_gravid-håper det klaffer bedre neste gang!! Og så flott at det har gått bra med deg Kab&jenny-til tross for at du har opplevd SA på forhånd!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Jeg mistet 3.10 og fikk ny pos. test 6.11, og er 15+2 i dag, så det går fint ann det Ta en test du
Plutselig_gravid Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 tingelingen: Er gravid igjen allerede jeg. For 3. syklus på rad Er ca 5 uker på vei. Så krysser fingre for at denne spiren sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå