Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 har den på salg i sverige, men lurer litt på hvordan den er.. hadde egentlig tenkt på en vogn som minner mest mulig om basson.. men de er så dyre:p
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har kjøpt denne fra Sverige. Den er veldig lett og fin å bruke :-) Jeg ga 3500 kr for denne og synes det er verdt det :-)
BabyjenteMARS<3 Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Har brio kombi fra 2008. Synes denne er knall bra ! Skal bruke den denne gangen også. Den har god fjering, sprotslig, pen, god plass, men ikke for stor. Lett å håndtere. VELDIG fornøyd med andre ord Kjøpte den i Sverige for 3490,- SEK. Kupp !!
ღMadame_mim ღ Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jeg kjøpte den også i sverige for 3500 SEK. Synes den virker kjempegrei. Helt nydelig i fjæringen og kjempegod å holde i. Pen å se på er den også. Stor og robust vogn som jeg trenger her jeg bor. Gleder meg til å kunne ta den i bruk om noen få uker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå