Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 sist gikk alt så sinnsykt bra... hadde en kjempe fin fødselsopplevelse og gledet meg til og føde igjen... helt til nå.. har helt panikk... vurderer keisersnitt fordi jeg er så redd:( hvordan skal jeg glemme drømmene og komme tilbake til der jeg var med fin opplevelse i tankene? uff...
SpongeBob Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Snakk med jordmor snarest! Eneste som hjelper er å få pratet igjennom det med de som skal hjelpe deg når det skjer, så dere blir enige om hva som er riktig for deg. Har du hatt en fin fødsel første gangen har dere jo et veldig godt utgangspunkt, men den panikken du har nå må jo være helt forferdelig! Få hjelp så du slipper å slite mer med det - klem!
Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 takk for svar:) ja er ikke noe kult... rart det plutselig skulle snu slik:+
SpongeBob Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Slikt skjer. Jeg har ikke vært direkte rasjonell i noen av svangerskapene mine, jeg... Men kanskje det er noe du ikke er "ferdig" med fra forrige gang? Kan være verdt det å få jordmor til å gå gjennom jordmornotatene fra forrige fødsel med deg, så du kanskje kan få på plass det som skjedde? Selv om fødselen var fin, mener jeg - jeg hadde i alle fall stor nytte av det da jeg ventet nummer to. Denne gangen har jeg vel ikke rukket å tenke så langt fram i tid...
Ronja&Odin Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 ja kansje det hjelper.... er hvertfall verdt og prøve alt.... panikken kommer om natta og klarer ikke og riste av meg den ekle følelsen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå