Simsdilla;-) Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Er det helt greit, eller er det best å la det være? Er 15 uker på vei:-)
rampete robin Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Sist jeg kjørte vannsklie var i badeland i Sarpsborg da jeg var 6 mnd på vei. Sklei sammen med eldstejenta. Jeg følte at det var helt greit. Føler faktisk at jeg kunne sklidd nå også, 36 uker på vei. Bare unngå å lande hardt med beina i bunnen av bassenget når du kommer ut. Så lenge jeg føler meg trygg, så gjør jeg det meste. Så snart du blir litt engstelig og anspent, så gjør man også lettere feil/faller. Går fremdeles på ski og er ikke redd for bakker :-) Kjører akebrett sammen med barna også, men føler meg ikke trygg på skøyter lenger. Var forresten i høydepark da jeg var 15 uker på vei. Stod at det var forbudt for gravide, men trakk inn magen så godt jeg kunne ;-)
Simsdilla;-) Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 Takk for svar. Jeg følte meg helt trygg:-) Var venninna mi som nesten nektet meg å ha det gøy i vannet;-) he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå