snartmammapåny Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Skal ut å fly og skal ha en overnatting på Gardermoen før vi reiser videre. Hvilke av flyplasshotellene er greidest? Beliggenhet, pris og støy virker inn. Ønsker hotell så nært flyplassen som mulig, men ønsker ikke å bli vekket kl 0530 når de første flyene begynner å ta løst om morgonen... Noen som har noen erfaringer å dele?
♥♥♥ Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 har bodd på både clarion og quality. har ikke merket noe til flystøy. quality ligger hakket nærmere gardermoen. går buss til flyplassen fra begge hotellene så vidt jeg vet
Rampongi Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 jeg digger sengene på det som er nærmest..Radisson SAS Airport Hotel. Kan ikke huske jeg hørte en eneste lyd og vi forsov oss pga den deilige senga Men jeg synes også at Clarion Hotel Oslo Airport er ok. de har vel transport bort til flyplassen om jeg ikke husker feil.
snartmammapåny Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2010 Takk for svar! Kan se ut til at vi går for Quality Hotel Gardermoen Airport. Prisen var under halvparten av SAS og siden vi bare skal være der en natt + frukost (kommer på kvelden og reiser igjen på morgonen) så er det vel igrun beliggenhet og pris, samt muligheten til å få en god natt søvn som blir tatt med i beregningene Beliggenheten er igrun relativt lik og det er gode hoteller alt sammen, så da blir det prisen som avgjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå