Gå til innhold

Ha ha ha! Eks-elskerinne hevner seg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Ja, det er ikke store poenget i å hate om man skal hate i hemmelighet ;)

Skrevet

Hva er han da? Større bitch, spør du meg - det er han som er gift og har lovet evig troskap.

Skrevet

hehe... han kjente ikke sin plass og det gjorde ikke hun heller. like barn leker best?

Skrevet

02:41- Ja, han er en større "bitch", men det er elskerinna hans jeg kjenner, og jeg blir kvalm av måten hun gosser seg over det på. Kona til mannen i forholdet har to små unger, og hele opplegget gjør meg dårlig. Jeg har såå lyst til å avsløre deg så alle får vite hva de driver med.

Hva hadde dere gjort? En sånn kjempeplakat hadde vært så kult!

Skrevet

Jeg hadde nok sagt det.

Har to små barn selv, som har tatt hele min tilværelse de siste tre årene. Hadde det vært min mann som holdt meg for narr mens jeg tar meg av ungene, så ville jeg ha fått vite det.

Hadde ikke vært så morsomt hvis elskerinnen hans var i min omkrets, og gikk og gosset seg over at jeg var uvitende om deres bedrifter.

Tro om hun hadde vært like keen på forholdet på si, om hun skulle passa ungene hans, vasket etter de, laget mat og stille opp på det ene etter det andre?

Skrevet

Det er ikke sikkert at kona synes at en kjempeplakat hadde vært kult, eller ungene... Du burde heller gi beskjed til henne om hva som skjer, da er du mye mer modig enn hvis du setter opp plakater.

Skrevet

Enig. Gjør du noe som den plakaten som ydmyker du faktisk den bedratte kvinnen i offentlighet, og det er jo ikke særlig hyggelig.

Skrevet

Jeg lurer på når jeg skal fortelle eksens elskerinne (som han giftet seg med etter at vi ble skilt) at han tryglet meg om å ta han tilbake etterpå.

Og at han satt på msn og fortalte meg at han angret seg som en hund lenge etter at de giftet seg.

Nei.

Det ville være for stygt gjort av meg.

Tenker de fortjener hverandre.

Skrevet

Nei da har de nok fortjent hverandre du siste anonym... :)

Hun fikk vel som "fortjent"... Litt skadefro får man lov å være hvis mannen angrer på at han utro og giftet seg senere med elskerinnen sin :) I mange slike tilfeller virker det som det kun er spennede hvis de har andre partnere til å ta seg av det kjedelig og det praktiske, så kan kun de kun møte sine elskerinnner/elskere for kun å ha det gøy. Når de opprinnelige forholdene opphører og de skal satse på hverandre, så er plutselig den spennende elskeren/elskerinnen forvandlet til den kjedelige kona eller mannen som de var utro mot til å begynne med.

Go karma! :)

Skrevet

Ja, hun kommer sikkert til å ha lett for å finne en annen etter dette....

Skrevet

Ikke sant. Skjønner at den dama ikke eier selvrespekt. Tenk å dumme seg så inn i de grader ut offentlig.

Skrevet

Merkelig logikk at elskerinna skal hevne seg fordi mannen går tilbake til kona... Egentlig var vel det noe hun burde regne med, selv om de riktignok hadde hatt et langvarig forhold.

Skrevet

Synes du skal fortelle kona hans det jeg.

For det første: Hun fortjener bedre enn en sånn drittsekk

For det andre: Utro drittsekker fortjener ikke noe annet enn å bli uthengt i all offentlighet!

Jeg og mannen har absolutt nulltoleranse, og vi har sagt begge to at en liten antydning til utroskap fra noens av oss' side så er det på huet å ræva ut.

GENIAL hevn med giga-plakat ;p

Skrevet

Hvordan kan du si at alle som er utro er drittsekker?

Det kan være en grunn som ikke du kjnner til.......

Skrevet

Det kan jo være at elskerinna ble fortalt at det var helot over med kona, og at han var skilt eller var i ferd med å skille seg, f.eks.. De hadde jo vært sammen i over åtte år, elskerinna og han.

Skrevet

Tviler på at kona hadde jublet like mye over å ha kjempeplakater hengende rundt av mann med elskerinne ... Jeg forstår at du har lyst til å avsløre det... og at du synes synd på henne, men kjempeplakater er ikke veien å gå;)

Skrevet

Vis du er utro ER du en drittsekk, uansett hva du skylder på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...