Gå til innhold

Så skuffa i kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro på byen med et par venninner, vi hadde avtalt hvor vi skulle dra. Så finner de begge på at de må på bensinstasjonen og kjøpe sigaretter og jeg kunne bare fra i forveien dit vi skulle. Sitter og venter i over 1 time, ingen av dem dukker opp så jeg tar en taxi og drar hjem for ingen av dem tok mobilen heller.

Mens jeg sitter i taxien ringer de begge 2 og det ringer og ringer...

Jeg orker ikke ta telefonen og når jeg kom hjem begynte jeg og grine.

Er det mulig og oppføre seg så dårlig? Er dette mine ordentlige venninner, eller bør jeg kanskje så raskt som mulig bytte dem begge ut?

Jeg ville aldri ha gjort dette mot dem, og ikke har de brukt over 1 time på bensinstasjonen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt dem ut, de respekterer deg ikke...

Skrevet

Hater folk som ikke klarer å passe klokka og holde avtaler. Drittjenter!!

Skrevet

Før du tar helt av så kan det jo faktisk være en ide og ta telefonen og høre hva de har og si... kanskje de har en jævlig god grunn?

Skrevet

deilig er jorunn: viss det hadde vert så jævla viktig å hun ikke tok tlf kunne de vell sendt henne en mld? Dropp dem å finn deg andre venner :)

Skrevet

finn ut hva som skjedde før du dropper dem, kan faktisk hende de har en god grunn, noe som har skjedd. har selv dreti meg ut m å forhåndsdømme...

Skrevet

dropp dem. Finn deg andre venner.

Skrevet

Hva om det skjedde noe da? Du må høre hva de har å si før du dropper dem. Jeg skulle møte en venninne på byen en gang og jeg ventet utrolig lenge, og fikk ikke tak i henne. Det viste seg da at hun hadde fått et epileptisk anfall ( hadde aldri hatt det før) og hadde havnet på sykehus.

Skrevet

Du skulle ha tatt tlf. da dem ringte. For tenk om det skjedde noe, og dem ikke kunne ta tlf. da du ringte? Eller sender noe mld for å si ifra? Ikke dropp dem før du har fått hørt grunnen til hvorfor dem var forsinka.

Skrevet

Ville nok også hørt hva som var grunnen til at de ble forsinket.

Tiden går alt for fort når man skal ut. Plutselig skal noen bare spisen enburger, og da er det gått lang tid. Dårlig gjort, men ville ikke bare kuttet dem ut.

Skrevet

Tror nok at om de har en god grunn, så ta høyde for at de har diktet opp noe fordi de har fått dårlig samvittighet i etterkant og kokt sammen en ålreit historie..

Skrevet

For å si det på annen måte da, om du forhåndsdommer og dropper dem før du har fått vite hva som hadde skjedd, så fortjener du at de dropper deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...