Gå til innhold

Og her har vi Tillabs flittige brevsender, antakelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Limt inn fra tråden:

00:17 24.01.2010

Hadde jeg funnet ut at min søsters svigersøster la ut mye dritt om henne her inne. Om ting som skjedde i familieselskaper, at hun var misfornøyd med både det ene og det andre. Ting som ikke var sant, og som uansett min søster ikke burde henges ut for her inne, hvor hun ikke har mulighet til å si sin side, samt det er enkelt for alle å finne ut hvem hun er, da hadde jeg sagt fra.

Altså, tillab om du ser dette, har du en svigersøster med en søster? Da ville jeg lett der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og det er fra tråden "Dere som legger ut mye privat info om dere selv, barna og familien, med identifiserbart nick osv. Hvorfor?"

Skrevet

Min søster svigerINNE heter det faktisk til dere begge to...

Skrevet

Ro deg ned da

Skrevet

Hahaha! Ja, det MÅ det være!

Dette er for dumt, det må du selv se.

Skrevet

Det er tillatt å skrive svigersøster, ifølge Bokmålsordboka

Skrevet

jissess.. Føler meg så gammel når alt blir nytt...

Skrevet

En liten digresjon - jeg trodde jeg var ganske flink i rettskriving, men her inne oppdager jeg stadig tillatte skrivemåter jeg ikke visste om. Mye har forandret seg siden jeg gikk på skolen. Jeg skal være litt mer ydmyk heretter :-D

Skrevet

Lite sannsynlig at noen røper seg slik, ikke umulig, men det kan hende noen er ute etter å lage enda mere bråk, derfor legger ut et usant "spor" for å røre enda mer i heksegryta.

Skrevet

Det var bare et tenkt scenario.

Skrevet

Haha, det tror vi mye på. og nå mekker du en million intetsigende innlegg for å pushe dette nedover. Men nei, du.

Skrevet

Det ser ut til at denne vedkommende vet mye mer enn hva tillab har sagt her inne, og dermed ser ut til å være aktuell ja...

Skrevet

Da er det jo bare å pushe denne opp, hehe. Ingen får dø i synden.

Skrevet

Idioti

Skrevet

Karma suger, heh? Men karma trenger litt hjelp av og til.

Skrevet

Dyttedugnad! Ett døgn m dytting bør holde til at tillab eller noen so kjenner henne ser det.

Skrevet

Hva skal de gjøre da?

Sende mail til moderator og få adressen tror du?

*Snakk om heksejakt*

Og vi som lurte på hva som feilte brevsenderen, men dere er jo ikke det spor bedre.

Skrevet

Vedkommende identifiserte seg jo nokså greit, så moderator er ikke nødvendig. men takk for dytten.

Skrevet

Ja, kanskje det er meg:o) Siden jeg signerer meg nick

Skrevet

Haha, kanskje det, du. Nattsiden av deg!

Skrevet

Hva er det dette dreier seg om? Hvor er sitatet i hovedinnlegget fra?

Skrevet

Fra tråden som er beskrevet i første anonyme innlegg.

Dreier seg om en som har henta inn alt Tillab har skrevet her inne og sendt til svigerfamilien hennes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...