M-Linn Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 er i min 33 uke å er veldig plaget med kynnere, det jeg egentlig lurer på er om det er normalt å få ganske kraftige kynnere etter en gåtur eller lignende, de kommer gjerne med 3 til 4 min mellomrom å varer alt i fra 30 min til 2 timer, er det et signal om at jeg burde ta det litt mer med ro? burde kansje hatt mer erfaring med dette når dette er mitt 3 svangerskap men rakk aldri å komme i fødsel av meg selv. ett keisersnitt og igangsettelse så der er jeg nokså uvitende.
Gjest Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Når de varer såpass lenge ville jeg nok ha roet ned litt på turene. Men vet ikke om dette er grunnlag for å bare være i ro i svangerskapet, da. Mine kynnere har alltid bare vart fra 30 sek til et par min.Noe mer enn det ville bekymret meg. Sikkert lurt å spørre jordmor på neste kontroll:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Heisann jeg er 34 uker og jeg er mye plaget med kynnere... Spesielt den siste uken mye vonde kynnere og murringer i ryggen, moden er jeg oxo.... Enkelte sier at en skal sette seg ned når en har kynnere, men jeg kan sitte i ro og likevel få kynnere som jeg omtrent må puste meg igjennom.. Har også den siste uken skikkelig nedpress for tiden, når jeg går så føles det som om ungen er på vei ut.... Men det med kynnere er nok normalt :-)
M-Linn Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 jeg har også måttet lagt meg ned og puste meg igjennom, derfor jeg liksom har reagert litt. men er jo ikke veldig kult å stadig ringe legevakt hvis dette er noe som er helt normalt. takker for svar. roer meg litt når jeg hører det er andre i samme situasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå