dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 det kommer an på hvilken du mener. fun kommer ikke med lufthjul,men den med 4 store hjul får du med luft. ellers vet jeg ikke. står sikkrt noe på nettsiden dems.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 tenkte på spirit s 3. finner ikke noe om det på nettsiden dems, så da går sikkert ikke å bytte.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Hvis den ikke kjøpes med lufthjul går det sikkert ikke. Men jeg har vært kjempe fornøyd med vår, vi har Fun. Ei venninde av meg har den med 4 hjul og luftdekk. var ikke så veldig stas da vi var ute på en lengre tur og det ene dekket punkterte.. nå har vi hatt vognen i 1,5 år og det er på tide å skifte hjul.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 Hvordan er den å trille på snø og grus og sånn da? Eller over humper/hull i asfalten? Fjærer den med de harde hjulene? Jeg er bare skeptisk uten å ha prøvd, kan jo hende det er helt ok..?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Nå har ikke jeg prøvd noe annet,men har aldri vært noe problem med vognen. Og om det rister litt så gjøre ikke det noe. De små liker jo det. Er vel ikke det beste om du har tenkt deg gjennom stier i skogen ofte, men jeg har gått både på asfalt,grus og snø og det har gått fint. De bør som sagt byttes ut nå etter 1,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå