Gjest iliis Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Hei! Jeg er helt ny her. Syns det virker koselig, trøstende og lærerikt å lese innleggene her inne. Jeg å samboeren min har nå prøvd å bli gravide i to år. Men det har jo da vært veldig vanskelig når jeg ikke har hatt mensen!:s Har jo hatt et ørlite håp om at jeg kanskje hadde eggløsning, selv om jeg ikke hadde mensen. Men den gang ei. jeg begynte å ane ugler i mosen så jeg oppsøkte gynecolog. Fikk tatt invendig UL. Ble da påvist PCOS. ( noe jeg hadde en sterk misstanke om ) Da fikk jeg beskjed om å prøve å gå ned i vekt. Jeg har nå klart å åla meg ned ca 8kg. ( med lavkarbo ) Det funker jenter! ( har også gått på reducsil, krom og spirulina ) Aner ikke om det har vært med å hjulpet på. Men kan jo hende? Uansett, mensen er TILBAKE!! tjohei! Nå har jeg hatt regelmessig mensen en stund. Og vi har endelig begynt å prøve "på ordentlig" føler jeg:p Trooor jeg hadde eggløsning for tre dager siden, da jeg hadde mensmurringer og veldig ømme bryster. Så vi sto på både før, mens og etter noe jeg håper var eggløsninga. Så nå er jeg spent på om det kanskje blir noe...( krysser fingre, tær og alt annet ) Håper alle her inne får 2010 baby! Det fortjener vi! Ps: Går også på natururten Vitex! Den er værdt å prøve:) Klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå