Gå til innhold

Dere som bruker Alli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt noen effekt?

Jeg startet på denne på mandag, men har ikke vært flink å følge oppskrifter eller trene, likevel har jeg gått ned 1kg!!! :D

Er ikke allverden, vet det. Men til at vekten har stått låst i 3mnd så var det godt å se nålen bevege seg igjen. Håper det fortsetter med 1kg i uken, da skal jeg gleeeeeeeede meg til sommeren. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du forklare meg litt om alli? :)

Skrevet

Har brukt den i 8 dager og gått ned 3.5 kg. Fortsetter en stund til, men det var ikke særlig lurt å spise feit mat.

Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt, men jeg lurer på om jeg kan spørre deg; Det står at det gjelder kun kvinner med bmi på så så mye. Kontrollerer apoteket dette eller er det lett å få selv om du er i "grenseland" (og litt under)?

Syns konseptet er veldig interessant..

Skrevet

http://www.klikk.no/helse/kosthold/article456268.ece

her kan du lese om alli.

Tar en tabelett med to glass vann før hvert store måltid, 3ganger for dag.

Det står mye om at en av bivirkningene er diare, men jeg har ikke hatt noen problemer. Spiser kanskje ikke så fet mat, men spiser normalt. Har spist både potetgull og sjokolade denne uken, ikke mye men litt. :)

Skrevet

Det står vekt og høyde på pakken, jeg manglet 1 kg, blei veid og målt på apoteket, fikk ikke kjøpt. Men fikk min mor til å handle for meg.

Skrevet

jeg har ikke en bmi på 28. Har bmi på 25 så er egentlig langt under, men det er vinter så brukte en stor jakke når jeg handlet. :P

Vet det er snakk om at noen har vekt som du må måle deg på, men de kan ikke tvinge deg bare råde da dette er reseptfritt. Var ingen som målte meg hvertfall. :)

Hun på apoteket sa at jeg MÅTTE følge kostplanen for å få effekt, men det har altså ikke jeg gjort. Hadde sikkert fått større effekt om jeg følgte kostplanen og trente samtidig.

Skrevet

oj, det er bra mye mere enn meg selv om jeg har 3 dager mindre. Følger du kostplanen da?

Skrevet

Kostplan? Har ikke sett så nøye oppi pakka, bare tar ut 3 tabletter hver morgen og putter i bukselomma.

Jeg spiser 2x3 fiberrik med ost,tomat og agurk, og en porsjon middag. Drikker kun vann. Jeg skal ned 20 kg, så her er det bare å stå på.

Skrevet

hehe, ca samme som meg det. :)

Er ikke så flink å drikke bare vann, drikker te med sukker så der må jeg skjerpe meg.

Skrevet

Det er vel ikke noe vits i å ta de tablettene hvis dere allerede spiser veldig lite fett, eller hva?

Jeg har tatt en tablett før jeg har spist fet mat, men har likevel ikke fått oljete avføring eller noe sånt. Funker det likevel? Trodde ihvertfall at jeg ville få litt glattere avføring, men neida. Noen som vet om litt av fettet likevel blir absorbert?

Skrevet

Den skal funke selv om man spiser fettfattig mat (det står jo til og med at de anbefaler det).

Jeg har gått ned 1,7 kg på 5 dager. Spent på fortsettelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...