Gjest Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 ..har speilrefleks, men begrenset hvor jeg gidder drasse det med meg. Må være litt "kjapt i avtrekkeren" og ta klare bilder:-)
Sylteflesk Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Canon Powershot s90 ville jeg kjøpt hvis jeg skulle hatt kompaktkamera nå. Bra optikk og mange manuelle innstillinger hvis man skulle ønske det. Men det er ikke av de aller minste. Jeg har forgjengeren, s80 og det er veldig bra, selv om det begynner å bli noen år gammelt. Koster riktignok likemye som et speilrefleks, men, men. Hvis du vil ha noe rimeligere, Canon Ixus (flere modeller).
piano♫ Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 http://prisguide.amobil.no/produkt/88252 Jeg har dette og er meget fornøyd. Men nå er jeg på utkikk etter speilreflekskamera :-)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Kan anbefale Canon G11, er en mellomting mellom kompakt og speilrefleks. Eneste som er "dårligere" enn speilrefleks er at du ikke kan bytte objektiv. Lett å bruke, bra bilder, ikke for stort og tungt. Har vunnet noen priser. Koster ca 5000. Vi fikk det anbefalt av flere uavhengie fotografer. Bra video funkjsjon også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå